یزدفردا: مسابقات فوتسال کارگران شهرستان اردکان با حضور 12 تیم قرعه کشی و از روز 27 اردیبهشت این رقابتها آغاز می شود.

به گزارش یزدفردا: سعید طالعی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف و رسالتهای مهم این اداره برگزاری برنامه ها و رویدادهای ورزشی و فرهنگی ویژه کارگران و خانواده آنها است؛ مسابقات فوتسال کارگران شهرستان اردکان با هدف ایجاد شور و نشاط و توجه به سلامت جسمی و روحی مهره های ارزشمند تولید برگزار می شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان و رئیس هیات ورزش کارگری این شهرستان تصریح کرد: مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام «شهید حسین انتظاریان» با حضور سرپرستان تمامی تیمها برگزار و 12 تیم حاضر در این دوره، رقبای خود را شناختند؛ بر این اساس تیمها در 4 گروه سه تیمی قرار گرفته و برای صعود از گروه خود تلاش می کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب واحدهای صنعتی و معدنی از این مسابقات، اظهار کرد: سوت آغاز رقابتهای جذاب فوتسال کارگران اردکان ساعت 18 روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه در سالن مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان به صدا در می آید.

تیمهای الکترود، گندله سازی، فولاد ارفع، اسپوچاد، ایفا سرام، فولاد نگین، همیاران روستایی، پایا فولاد، نساجی سیدالشهدا، کاشی خاتم، فولاد چادرملو و ایفا به مصاف هم می روند؛ در دیدار افتتاحیه دو تیم الکترود و پایا فولاد برابر هم صف آرایی می کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا